Hemeroteca web | RSS  RSS     Martes 21.01.2020 Actualizado 21:51
El Correo Gallego Radio Obradoiro CorreoTV Anova

Galicia Hoxe

Noticia 1 de 1 Galicia  |   RSS - Galicia RSS

O PSOE pide á Deputación de Ourense que "asuma o custo do paritorio de Verín" como "compromiso real"

Acusa a Baltar de "mentireiro" e entende "o seu cambio de opinión" en base "ao medo que ten despois de ver a reacción da xente"

OURENSE. EP  | 05.12.2019 
A- A+

O PSOE pediu á Deputación de Ourense que "poña os fondos para manter aberto o paritorio de Verín" e que "reprobe aos dous responsables políticos da decisión: o conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, e o presidente da Xunta de Galicia, Alberto Nuñez Feijóo".

O portavoz socialista en Ourense, Rafael Rodríguez Villarino, compareceu este xoves para acusar de "mentireiro" ao presidente da Deputación de Ourense, o popular Manuel Baltar, após a moción presentada na que o PP, DO e Cidadáns apoian a reapertura do paritorio de Verín.

"É unha mentira palpable e infantil que o PP se atope desde o minuto uno en defensa do paritorio", sinalou Villarino. A continuación, criticou que o pasado venres "votaron en contra dunha moción dos socialistas que defendía os hospitais comarcais e pedía expresamente manter aberto o paritorio de Verín".

Neste contexto, Villarino atribuíu o "cambio de opinión" do presidente da Deputación de Ourense ao "efecto que tivo o peche na poboación, con miles de persoas concentradas o pasado sábado en sinal de protesta".

Por este motivo, o portavoz socialista pediulle a Baltar que "se comprometa públicamente" a que a Deputación se encargue de manter o paritorio aberto, a pesar de tratarse dunha competencia impropia, como o mesmo Villarino recoñeceu.

A este respecto, puxo como exemplo a adopción doutras competencias impropias tales como "facer un centro de FP que tampouco lle corresponde".

"COMPLEXO EDÍPICO"
O líder dos socialistas ourensáns dixo entender que "foi a comparación co seu pai", feita a través das redes sociais do PSOE, a que "quitou a Baltar da súa cova". Neste sentido, dixo de Manuel Baltar que ten "un complexo edípico non superado".

Por último, acusou a Baltar e ao PP de "ser cómplices do desmantelamento da sanidade na provincia" porque, segundo os socialistas, rexeitaron durante os últimos anos numerosas mocións presentadas polo seu grupo en defensa da sanidade pública.

 

 

 



Alfonso Fernández, investigador da UVigo; Fernando Las Heras, catedrático da Universidade de Oviedo; Itziar Goicoechea, directora da Área de Transferencia; María Consuelo Pérez, vicerreitora de Transferencia,; Yolanda Rodríguez, investigadora da UVigo; Antonio Pino, catedrático da UVigo e David Regades, delegado da Zona Franca

 

 


La enfermera que sacó plaza en Verín vive con pena el cierre de su paritorio
Verín (Ourense), 5 dic (EFE).- Una de las enfermeras que alquiló un avión privado para acudir a un examen de oposición, con resultado positivo y con destino ahora en Verín (Ourense), vive con angustia el cierre del paritorio, pues ha llegado en pleno debate sobre este asunto.

Las tres enfermeras que alquilaron un avión privado para poder presentarse a las oposiciones en dos comunidades, en Madrid y Galicia, trabajan de hecho en el hospital de Verín, a la espera de que salga la plaza y el destino definitivo. El cuarto aspirante continúa a la espera de conocer si obtiene plaza en Madrid.

Tan sólo seis meses después de su singular aventura, estos profesionales tratan de recuperar la normalidad, abrumados por el inesperado eco que tuvo su viaje con el que ponen fin a varios años de incertidumbre que han estado marcados por el duro esfuerzo de preparar una oposición y conciliar trabajo con la familia.

Una realidad que choca con la propia situación del hospital de Verín, inmerso en plena polémica después del anuncio de la Consellería de Sanidad y del Sergas de cerrar el servicio del paritorio y centralizar los partos en el hospital orensano por razones técnicas.

De nuevo en su puesto en Verín, ve con preocupación la situación de la sanidad en la Comunidad, que tacha de "precaria" tanto desde el punto de vista profesional como del usuario con "citas cada vez más tarde" y también por la falta de profesionales.

Para Mercedes Gómez, el problema no radica -en su opinión- en que los trabajadores "no quieran venir a trabajar en el rural" sino en que haya una estabilidad. "Si a mí hoy me ofertan un contrato de un mes y dentro de ese tiempo no sé dónde voy a estar, cuando en otros sitios me están ofreciendo interinidades y contratos de larga duración, para qué me voy a venir a vivir al rural", ha esgrimido Gómez, quien lamenta "la precariedad".

Conseguida la plaza, reconoce a Efe que es una alegría "después de tanto esfuerzo" haber conseguido "una plaza en propiedad" y poder estar con su familia, después de varios años en situación de interinidad.

También cuenta que ninguno de ellos pensó "nunca" que su viaje pudiese "levantar tanta repercusión" y añade que cuando estudiaron las diferentes opciones tomaron esa decisión porque suponía "aumentar posibilidades".

"Después de tres años preparando la oposición, vimos esa opción y decidimos aumentar las posibilidades", ha explicado Gómez, quien recuerda las "dudas" que asaltan en cuanto a "si merece la pena realizar esa inversión", pero que afortunadamente ha tenido final feliz.

Antes de esta convocatoria, Gómez lo había intentado en Andalucía, aunque no obtuvo éxito, por lo que esta vez optó por Madrid, y Galicia, convencida de que hay más posibilidades además de un mayor número de plazas, en el caso de la capital madrileña.

Lograda la recompensa, anima a todos los opositores a "sobreponerse" y "pensar que sí se puede" y se ha puesto como ejemplo a ella misma, que pensaba que nunca sacaría la plaza "y aquí estoy". EFE

 

 

 

Grupo Correo Gallego
Ante calquera dúbida, problema ou comentario nas páxinas de Galicia Hoxe envíe un e-mail a info@galicia-hoxe.com. Titularidade e política de privacidade. Política de Cookies
Auditoría Audiencia Sites
Titulares RSS